talli-dag :D

hallå allihopa.
asså vad fan hände med det vackra vårvädret? ska vinter komma tillbaka igen? jag vill inte ta på mig min goose igen, vill inte, vill inte, vill inte! haha. idag var jag iaf med talli, sjukt mysigt eftersom att det var Skitlängesen vi sågs. vi har bestämt oss för att ses much oftare.

iaf, vi träffade vid stora åhléns och gick till Wayne´s Coffehouse som ligger där någonstans. jag tog en hallonpaj och nypressat apelsinjuice, och talli tog en hallon-vanlig smoothie och en morotskaka tror jag det var. sen gick vi på stan också, ingen köpte något, men tro mig, vi hittade Massor fint. på ginatricot fanns det leggings som ser ut som chinos, och dom passade mig! det är ett mirakel, kag brukar aldrig kunna ha sånt, brukar vara tvungen att köpa sånt på barnavdelningen, hahah. och så finns det en jacka på gina också som jag vill ha :)

ajuste, jag fick ett par skitfina cheap monday jeans av talli, dom var för små. urtvättade i storlek 23, därför dom passar. för 23 passar egentligen inte, men sånt krymper ju i tvätten (;


turkos tröja - fick av johanna, från topshop
cheap monday jeans - fick av talli

HAHA, jag låter som värsta typ fattiga ungen som bara har kläder jag får av andra :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0