rubrikrubrikrubrikrubrik

hallåå :D
har just kollat på ett program på datan som hette Tonårsliv, handlade om tre stycken 18-åringar som hade barn :) och om ca en kvart är det dax för Den rätta för rosing, haha.

nu har jag iaf klarat av veckans längsta dag, börjar 08.00 och slutar runt fyra. och det är inte heller det roligaste att ha Marie, eftersom hon får utbrott för minsta lilla, speciellt när det är sent på dagen. men jag hade kyckan med mig idag, så hon blev inte sur på mig :D

imorgon har tjejerna i min klass sovmorgon till tjugo i tio, fan vad skönt asså, sooova. och efter skolan ska jag faktiskt träffa Agnes och Jael. det var för lång tid sen jag träffade dom, på fritiden asså. eller jael träffar jag då & då i skolan, men inte Agnes, eftersom den svikaren bytte skola.. :( har nog inget mer att säga nu :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0