Got to do!

Saker som måste göras:

Köpa chinosleggings från Ginatricot
Köpa en jacka från Ginatricot
Sola solarium
Köpa en tröja från Gul & Blå (50%)

Det var typ det viktigaste jag kom på nu, finns säkert mycket mer jag vill ha / göra, men det får vänta. men det finns ett litet litet hinder för att sakerna ovan ska gå igenom, det är cashen, som jag inte har. jag har nästan inte en ända krona :// fast juste :D jag kom på att folk är skyldig mig massa pengar :) plus att jag väntar på att få tillbaka tre stycken prov, och jag får pengar om jag får bra resultat :) /hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp en bild på chinos leggingsen? nyfiiiken

2009-03-26 @ 16:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0