laserdome (A)

shoo.
förlåt för att jag inte har bloggat, men jag har vart hos min kusin där jag inte kunnat blogga ..

men men, jag är iaf vaken nu. jag vet sjukt tidigt.. haha, får väl sova lite senare på dagen, för jag har inte speciellt mycket att göra idag. eller agnes är hos sin pappa långt från stan, men om hon åker in så kanske jag träffar henne :) inte bestämt än.

igår var jag med fanny först, vi träffades vid sex och gick till donken och åt middag, sen satte vi oss på gungorna i observatorielunden (tror jag det var?) sen gick vi tillbaka till donken för att det var sjukt kallt ute, och då träffade vi fanny, mimmi och några andra killar där. var med dom ett tag. sen så spelade jag, larsson, linder, och mimmi laserdome med några tio-åringar som var fett seriösa och ägde skiten ur oss... haha, /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0